Kontakta oss / reklamera en vara

Reklamation butik:

Önskar du reklamera en vara köpt i butik, vänligen ring butiken för att komma överens om fortsatt tillvägagångssätt. Du når våra butiker på telefon under butikernas öppettider. 

Reklamation E-handel:

Om du som kund har handlat i webbutiken och önskar reklamera en vara så fyller du i formuläret nedan. För att vi ska kunna hantera ditt ärende snabbare behöver vi följande:

  • Ordernummer eller serviceordernummer (vid påbörjat serviceärende)

  • Utförlig beskrivning av skada/fel

  • Minst ett foto på skada/fel på möbeln samt även en helbild av möbeln 

  • Foto på emballage/kartong

  • Foto på etikett/stämpel på möbelns produkt-ID. Du finner möbelns ID-nummer i form av en etikett eller stämpel. Dessa sitter under sitsen på stolar, under bordsskivan på bord, på sitsen bakom dragkedjan på Ekornesfåtöljer/soffor, på ryggen eller undersidan av byråer/sideboards, under sitsen, armstödet, eller stommen på soffor. 

Vår reklamationsavdelning återkopplar till dig så snart som möjligt med hänsyn till pågående arbetsbelastning. Du når vår reklamationsavdelningen på telefon eller mail. 

* Obligatoriska fält

Meddelandet är skickat! Du kommer få en kopia på meddelandet. Om du inte fått en inom 5 minuter så kolla skräpposten.

Ooops, det gick inte att skicka meddelandet. Kontrollera att alla obligatoriska värden är ifyllda.

Nyhetsbrev

Få erbjudanden, inspiration och tips direkt till din e-post! Anmäl dig till vårt nyhetsbrev genom att fylla i din e-postadress.