

Önskar du reklamera en vara köpt i butik, vänligen ring butiken för att komma överens om fortsatt tillvägagångssätt. Du når våra butiker på telefon under butikernas öppettider.
Kungens Kurva: 08-505 803 00
Nacka: 08-544 706 80
Sollentuna: 08-544 708 60
Södermalm: 08-702 78 00
Täby: 08-544 708 50
Vällingby: 08-687 93 90
Reklamation E-handel: Om du som kund har handlat i webbutiken och önskar reklamera en vara så fyller du i formuläret nedan. För att vi ska kunna hantera ditt ärende snabbare behöver vi följande:
Ordernummer eller serviceordernummer (vid påbörjat serviceärende)
Utförlig beskrivning av skada/fel
Minst ett foto på skada/fel på möbeln samt även en helbild av möbeln
Foto på emballage/kartong
Foto på etikett/stämpel på möbelns produkt-ID. Du finner möbelns ID-nummer i form av en etikett eller stämpel. Dessa sitter under sitsen på stolar, under bordsskivan på bord, på sitsen bakom dragkedjan på Ekornesfåtöljer/soffor, på ryggen eller undersidan av byråer/sideboards, under sitsen, armstödet, eller stommen på soffor.
Vår reklamationsavdelning återkopplar till dig så snart som möjligt med hänsyn till pågående arbetsbelastning. Du når vår reklamationsavdelningen på telefon eller mail.
Tel: 08-556 505 58
Öppettider: mån-fre 10-12
Mail: reklamation@stalands.se
* Obligatoriska fält
Meddelandet är skickat! Du kommer få en kopia på meddelandet. Om du inte fått en inom 5 minuter så kolla skräpposten.
Din personliga destination för inredning och möbler. Vi är ett familjeägt företag grundat 1946 och har sedan dess haft Stockholms förtroende att skapa drömhem med en inredning som tål att ärvas av generationer. Hos oss hittar du kvalitetsdesign för alla stilar och plånböcker. I våra stora fysiska butiker kan du provsitta och känna, vi löser allt krångel med hemleverans, montering och emballage. Genom vår hemsida erbjuder vi trygga leveranser till hela Sverige. Oavsett vart du önskar handla så erbjuder vi personlig och trygg service som underlättar din vardag.