Kontakta oss / reklamera en vara
Reklamation butik:
Önskar du reklamera en vara köpt i butik, vänligen ring butiken för att komma överens om fortsatt tillvägagångssätt. Du når våra butiker på telefon under butikernas öppettider.
-
Kungens Kurva: 08-505 803 00
-
Nacka: 08-544 706 80
-
Sollentuna: 08-544 708 60
-
Södermalm: 08-702 78 00
-
Täby: 08-544 708 50
-
Vällingby: 08-687 93 90
Reklamation E-handel:
Om du som kund har handlat i webbutiken och önskar reklamera en vara så fyller du i formuläret nedan. För att vi ska kunna hantera ditt ärende snabbare behöver vi följande:
-
Ordernummer eller serviceordernummer (vid påbörjat serviceärende)
-
Utförlig beskrivning av skada/fel
-
Minst ett foto på skada/fel på möbeln samt även en helbild av möbeln
-
Foto på emballage/kartong
-
Foto på etikett/stämpel på möbelns produkt-ID. Du finner möbelns ID-nummer i form av en etikett eller stämpel. Dessa sitter under sitsen på stolar, under bordsskivan på bord, på sitsen bakom dragkedjan på Ekornesfåtöljer/soffor, på ryggen eller undersidan av byråer/sideboards, under sitsen, armstödet, eller stommen på soffor.
Vår reklamationsavdelning återkopplar till dig så snart som möjligt med hänsyn till pågående arbetsbelastning. Du når vår reklamationsavdelningen på telefon eller mail.
-
Tel: 08-556 505 58
-
Öppettider: mån-fre 10-12
-
Mail: reklamation@stalands.se
* Obligatoriska fält
Meddelandet är skickat! Du kommer få en kopia på meddelandet. Om du inte fått en inom 5 minuter så kolla skräpposten.